joi, 11 decembrie 2008

Viata de fluture



Te nasti in zorii zilei din sperante,te ridici spre razele soarelui incotro te duce adierea vantului, te imbeti cu mireasma florilor.
Stii sa emani sensibilitate, stii sa fi o fiinta eleganta, plina de delicatete si viu colorata.
Viata ta dureaza doar o zi banala pentru om,dar tie nu-ti pasa...pentru tine ajunge o zi banala sa o transformi intr-o viata speciala. Te nasti ,traiesti si mori...fara regrete si fara resentimente.
Ai harul de a face o persoana sa zambeasca prin aripile tale catifelate si pline de sperante. Te asezi pe degetul unui om fara ati fie frica de atingerea lui care te paralizeaza, care iti fura puterea de a zbura, de a te inalta spre cerul alastru.
De ce tu poti sa te desprinzi de sol si sa zbori spre vise? De ce ai curajul sa lasi omul sa te priveasca si in acelasi timp tresari ca un copil nevinovat ? poate pentru ca ai putin de trait si stii sa iti faci acea zi o zi plina de bucurie?
Oare daca si noi oamenii am trai mai putin ne-am bucura la fel de viata? Oare am aprecia ce avem si am fi recunoscatori pentru simplul fapt ca existam? Poate ca da, sau poate am fi la fel pentru ca asa e rasa umana...mereu intr-un pas alert, gandind mai mult rational decat in profunzimea lucrurilor.
Multi ar vrea sa fie in locul tau, sa aiba puterea de a zbura, sa evadeze din calvarul zilnic, din inchisoare propriei vieti...esti norocos...te calauzesti dupa propriul instinct, calatoresti unde altii doar viseaza si nu te hranesti din vise. Esti ceea ce esti pentru ca asta vrei tu sa fii!

2 comentarii:

Anonim spunea...

mi-a placut foarte mult postul despre fluturi:D
fluturele are senzatia ca timpul se opreste...de fapt eu sti ce cred...cred ca fluturele crede ca traieste vesnic...nu-si da seama ca moare...
si eu simnt asta uneori...de aceea o persoana f interesanta, un prieten bun (mult mai in varsta decat mine) zicea ca el nu o sa moara niciodata si ca nu are cum sa imbatraneasca
pentru ca el toata viata a facut ceea ce ii place

Anonim spunea...

fluturele... dorinta de viata , bucuria unei clipe , si viata traita pana la apus . Atat de putin timp dar atat de frumos trait . Are timp intr-o zi sa se nasca , sa se "indragosteasca" , are timp sa fie fericit ... are timp de viata
omul... ratiune , stiinta , rigiditate , ani intregi pierduti ... In fiecare zi are la dispozitie pentru a trai o zi ... Viata lui nu e o zi , viata se masoara in ani si totusi ... graba , ura , invidie , rautate ... Goana permanenta dupa bani , recunoastere si faima . Iubire , sentimente si sufletism doar pentru week-end . Viata fara scop , materialism si alte "vicii" se gasesc din plin in vietile noastre . De ce ??? pentru ca nu avem timp ... sa traim frumos
Cred ca ar fi cazul sa mai privim in jur , sa lasam lumina sa strapunga pleoapele de neclintit si sa traim si pentru noi nu doar pentru nimic ...
Si apropo Ella ... asta era un coment nu o comletare . Esenta ai scris-o tu . Meritul e al tau, bucuria de a citi ceva frumos e a mea . Eu doar mi-am spus parerea ... :)